Saturday 12 November 2011

Iman Suraya

cinta mereka tidak tragis seperti Laila dan Majnun 
mahupun hikayat Romeo dan Juliet .
Jangan disamakan dengan cinta mereka seperti Rose dan Jack di atas kapal Titanic .
Bukanlah juga seperti cinta Rahul dan Anjeli dalam Kuch-Kuch Hota Hai 
mahu dikatan seperti cinta Awie dan Watie di dalam Sembilu jauh sekali
Iman Suraya kisah cinta orang biasa seperti kita-2 juga .

Iman Suraya . aku suka cover tu , comel .


Cantik tak kata-2 diatas ? superb cantik ! Aku suka membaca novel . nak kata aku addict , aku addict dengan CORNTOZ . Kaki Novel boleh tahan la . well , aku memang suka baca novel yang berkisar tentang LOVE . nak kata aku minah jiwang ? ada laa ckit-2 . aku bgi ayat power untuk cairkan hati buah ati aku yang selalu merajuk . haha. nak tau kisah IMAN SURAYA ? beli sendiri ye . hahaha . 

No comments:

Post a Comment