Tuesday 15 November 2011

MELUPAKAN KAU .

YEAH , memang sulit bagiku untuk melupakan kau , tapi aku menyibukkan diri dengan kerja yang kurang berfaedah . aku dah tak tau apa nak buat kat hadiah yang aku beli , nak bagi kat kau sebagai kenangan ? boleh gak . aku rasa sakit hati laa bila kau bergurau dengan ku pasal "kalau ada pompuan suka kat bie dewh ?" aku paling pantang bila kau tanya soalan tu kat aku . aku seriously memang sayang kat kau tapi kalau kau dah buat cmnie kat aku , sorry 2 say laa dude , aku ada perasaan tau . semalam aku ada tengok kereta kau , KERETA ye , bukan kau . aku memang hafal no plat kereta kau . kau hafal ? hal kau laa . aku dah happy sikit laa , sikit je . masa cuti nie aku nak luangkan masa dengan kazen mazen ku , family tersayang . nie wish aku kat kau .

"ktk , kmk harap ktk happy an ompuan yg fhm an perasaan ktk lebih dari kmk . kmk juak berharap ktk dapat keputusan yang baik dlm PMR . kmk doakan ktk supaya ktk always sihat x cm slalu asyik demam an selsema jak . kmk berharap juak ktk x abaikan ompuan yg syg kt ktk . jgn menangis sbb lak ktk x encem agik. kmk x suka nangga ktk hot or meradang . ktk dh bnyak berubah . kekalkan keyh ? ya jak pesanan kmk . 
SELAMAT TINGGAL MFH"

MOHD FADLUL HISYAM . 

we are STRANGERS .

ktk pernah jadi seseorang pada kmk . =')



No comments:

Post a Comment