Thursday 29 December 2011

FAKE OR REAL ?

Picture nie takda kaitan dengan entry kali nie ehk .

aku dh bosan tngok bnyak sgt FAKER add aku . aku tekan butang confirm sbb taknak diorang fikir aku snobbish xD . eleh , sekawan plak add aku . nak kata CINA , bercakap mcm org SARAWAK . apa aku nie bengong sngat ke nak kau tipu ? kau tu lagi bengong . 

aku nie plak nak la tahu , dia nie ASLI ke TIRUAN . aku suruh la dia buat FRIENDSIGN untuk aku . tetiba plak dia marah . aku chill la , mlas nak gaduh . tpi klau dh lebih-2 suruh boyfie text kt my sister suruh jgn kcau girlfie dia , tu dah melampau . ada la plak member dia serang aku kt status fb . eleh ko pikir aku takut ke ? aku REAL la , not FAKE like u . 

nie apasal elak je soalan aku ? kau slalu je elak buat friendsign . kalau da fake tu mengaku je la . i malas la nak buat friendsign . i dah buat kayy ? i dah . tak caye ? tngok fb i . 
i nak sambung bergaduh dgn dia . baiibaiii !

No comments:

Post a Comment